Come as you are

Igår efter jobbet åkte jag ner på stan för att gå på banken. Råkade nämnligen 'paja' min dosa i lördags, jag slog fel pinkod och efter det stod det bara 'pin fail 1' varje gång jag satte på den. Stod på hemsidan att man kunde slå fel pin tre gånger utan att den spärrades men det gick inte att göra något. Satt och väntade i en halvtimme tills det var min tur, när jag kommer fram så trycker hon på på-knappen och sen trycker hon på samma knapp igen. Då fungerar det att skriva i pin igen. Suck.. Men hur skulle jag kunna veta att man skulle trycka på på-knappen TVÅ gånger när man slagit fel pin?? Tröst-provade tusen kläder på H&m men köpte inget, köpte däremot en adidaströja på Intersport. En röd. För pengar jag inte ens har. Jag har handlat upp alla mina pengar och mer senaste veckan på kläder, bikinisar, skor och fotoböcker. Men snart kommer ju lönen så det är lugnt.
¨
Elvis Presley – In The Ghetto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback