SSK - Frölunda

Igår var jag och Sara på hockey! Vi skulle gå med Johanna, Alexandra och hennes vänner men det blev ju som det blev. Pga. lite krångel så blev Sara och jag lite senare än dem, så när vi kom dit och ställde oss i kö fick vi höra att biljetterna var slut.

Men vi stod kvar i hopp om extrabiljetter, när även dessa var slut och vi inte kommit fram så kändes det ju lagom trist men jag vägrade ge upp hoppet så när Sara sa att vi skulle gå ur kön och åka hem så vägrade jag. Haha. När vi ändå hade stått där så länge så kunde vi lika gärna stå lite till. De började dela ut biljetter till nästa match istället så vi stod kvar, när vi väl kom fram och skulle få en sådan så kommer en tjej fram med fem biljetter till dagens. Överblivna sponsorbiljetter. Och gissa vilka som fick två av dem? Haha det var sjukt, vi blev så jävla glada. Plötsligt händer det liksom ;p

Letade reda på våra platser och såg SSK vinna! Blev en jättebra kväll med min bästa Sara. Lite småpinsamt bara när jag råkade applådera när fel lag gjorde mål hehehe...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback