måndag

sov väldigt lite inatt och började tidigt. skulle jobba till halv två och vad skönt att sluta så tidigt tänkte jag när jag var så trött. men då ska de självklart behöva mig ännu längre. två timmar längre. jag kände mig zomie på slutet. och nu är jag ännu mer zombie. skulle kunna somna när som helst, men jag vill inte ens sova egentligen för då blir det imorgon och då är det mer jobb. och imorgon börjar jag senare, så då kan jag vara uppe idag. men jag orkar verkligen inte egentlgien. vilket jävla dilemma hörrni.

igår ägnade jag dagen åt att stinka sprit från lördagskvällen/natten, se på skitbra serier på tv och på kvällen gjorde jag en fotobok på en hemsida som jag sedan skickade efter. kan ha varit så att den höll mig uppe lite för länge vilket gjorde att jag fick för lite sömn inatt. men den höll mig verkligen sysselsatt, behövde inte tänka på någonting som jag egentligen skulle tänkt på annars. så då blev det så att allt det som jag skulle tänkt på igår kom idag istället. för idag hade jag ingen fotobok att ägna mig åt.

den vart iallafall jättefin, stor och den var på rea. men sådana hemsidor är så jäkla sneaky, när man är klar så lägger de på frak, vilket är självklart, men sedan kommer det på en jäkla momsavgift så även om allt var på rea så blir det dyrt ändå till slut. så är det varje gång. bra att de lägger på den summan när man är klar liksom, knappast så att man skiter i att köpa något man kämpat med i timmar. den kommer om 14 dagar, jag tycker att de två veckorna kan gå snabbt.. i fotoboken finns bilder från manhattandagen i somras.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback