2011.02.12 - ett

Vi gick ju ut lördagen den tolfte. Hjälp vad tiden har gått fort sedan dess.. Vi skulle fira alla hjärtans dag litegrann på vår förfest med kladdkaka och så. Sedan skulle vi ner till Strip som också hade lite alla hjärtans dag-firande. Där drack jag teguila för första gången, finner inte ord till hur äckligt det var. Men det finns väl en charm i det ändå antar jag. Gillade saltet och citronen iallafall. Och jag tror att jag kommer dricka det igen, det känns som det. När man väl börjar dricka teguila är man fast, har jag hört.










Kommentarer
Postat av: Johanna

Kul att man är likblek haha. Jag måste nog sola solarium. Du behöver inte lägga upp några bilder på mig på facebook ;)

Postat av: Camilla

äsch va ju bara ena bilden som va lite blek och det var ju superblixtens fel. den va fin ändåå.

2011-02-22 @ 15:12:45
URL: http://camillamariaa.blogg.se/
Postat av: Anette

Fina tjejer tycker jag!

2011-02-22 @ 17:04:36
Postat av: Camilla

Jag håller med!

2011-02-22 @ 18:19:57
URL: http://camillamariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback