a drop in the ocean

Älskar lyckorus när man lyssnar på bra låtar. Magiskt. Ligger här i mitt mörka rum och lyssnar på bra låtar. Eller bra är en underdrift.

Ikväll har jag förresten kollat lite på Om en pojke och insett att den är en av mina favoritfilmer. Andra är Dagboken, A walk to remember, Law abiding citizen, American history x, A beautiful mind, Den bästa sommaren, Inception, Shutter island, The Butterfly effect, alla SAWfilmerna och alla Harry Potterfilmerna. Så nu vet ni det. Kan vara bra att ha nerskrivet sådär ifall man skulle glömma. Kommer aldrig på något när folk frågar efter filmtips, får alltid gå in bland mina filmer och kolla.

Jag har gråtit till Svenska hjältar-galan också. Det går ju inte att inte göra det när man kollar. Min favroit var Milla som hade startat Bullhjälpen, sålde bullar och fick in tusentals kronor till de svältande barnen i Afrika.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback