Helgen,

Den här helgen har varit den bästa på länge! Det enda sorgliga är att Sara flyttade idag, så igår var henne sista dag hemma i Södetälje. Men jag tänker inte tänka på det, jag tänker tänka på annat som jobb och sånt. Så den här helgen började alltså med att vi hade lite avskedsmiddag för henne vi tjejer (förutom johanna som saknades). Vi åt på Barolo och solen hade bestämt sig för att kika fram, perfekt. Sen gick vi vidare för att lyssna på trubaduren på Olearys. I lördags solade jag ute i trädgården eftersom det sas att det förmodligen var en av de sista riktiga soldagarna det här året, sen stressade jag runt som vanligt när jag ska någonstans och på kvällen åkte jag och F ut till Viksberg och kräftskiva hos Jesper. Hade en väldigt bra kväll och träffade otroligt mycket trevliga människor som man inte träffar så ofta. Väldigt många jag tycker om var där så det kunde inte blivit annat än lyckat. Dagen efter var det sol när vi vaknade, fastän det hade regnat hela natten så vi badade och sen grillade vi korv. Sen åkte jag hem och sov och efter middagen var jag och Felicia hos Sara en stund för att säga hejdå.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback