We sing. We dance.

Kvällen igår gick verkligen i vågor. Började hur bra som helst hemma hos mig med Jessica, Sara och Felicia med mysigt förkrök. Sång, spel, prat och tända ljus. När vi kom till 550 ganska sent så var det världens kö som vi ställde oss i och där stod vi i en timme. Så det var ju ingen hit direkt, men tycker ändå att det var ganska kul stundtals att stå i den där kön. Hahaha.. Var lite kaos ibland. Folk som tränger sig och så ni vet. När vi äntligen kom fram till dörren, så var klockan så mycket att Jessica var tvungen att dra haha, tråkigt nog, och när vi väl kommit in så drog Felicia ockå. Jag och Sara däremot hade väldigt kul faktiskt, massa dans och så.

Efteråt började typ det riktigt roliga, av någon anledning stod jag, Sara och Jens och sjöng utanför Kebabhouse (?????) medans Jens kompis beatboxade. Haha jävla musikanter, fattades bara en hatt på marken att lägga pengar i. Väldigt kul i stunden. Fortsatte till Sibylla där vi umgicks lite med Sibylla-killarna (?????) hahaha.. Älskar bilderna som togs, älskar att Jens håller minen fastän han är halvvägs ner i marken, har jackan full av ketchup och senap och alla hans tre korvar har ramlat ner på marken.

Kvällen avslutades på sämsta möjliga sätt då vi kommit till Centralen för att ta nattbussen, en kille (som muppat sig tidigare på kvällen också) tar min dricka och häller ut den på marken. Man blev så paff att man knappt visste vad man skulle säga, vad är det för FEL på vissa? Sen ställde de sig och garvade på världens fulaste äckligaste sätt och jag hade lust att slåss, jag hade sån jävla lust. Undra om de trodde att man raggade sådär, ville ha lite uppmärksamhet eller vad kan det varit? Allmänt dumma i huvudet kanske. Men bortsätt för iq-befriande idioter var det en mycket kul och bra kväll!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback