22.36

Jag är trött som fan. Varit en okej dag, MEN kombinationen av dagisjobb + för lite sömn + träningsvärk är verklingen inge vidare. Ville typ dö när jag vaknade imorse. Ändå gick dagen ganska snabbt och när jag kom hem tog jag en cykeltur till Sara för att lämna tillbaka hennes skor. Fastnade där ett tag och pratade och kikade efter lite kurser att läsa i höst. Underbart att det är tre dagar kvar till 15e och jag har inte en aning.

Lilla fågelungen på bilden nedan låg hjälplös mitt på trottoaren påväg till Sara, jag var nära att köra på den. När jag cyklade hem igen, en timme senare, låg den kvar och kippade efter andan och led. Gjorde lite ont i hjärtat faktiskt. Den var ju så fin.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback