xoxo

Idag har det varit riktigt varmt, jag har dock inte varit ute och tagit vara på det för fem öre utan legat halvdöd i min säng haha. Så går det när man inte festat på länge och sedan kör all in. Föreslog grillning för mamma men det blev det ingenting av.. Söndagens tv-program har dragit igång, nu med Gossip girl, sen med Mästarnas mästare och bb.

Har iallafall inte varit någon deprimerande ångestsöndag och det beror nog på solen, faktumet att vi hade så kul igår och att jag fyller år om 9 dagar! Jobbar inte imorgon heller, även om jag hade önskat det. Får hoppas att de ringer på morgonen! Fast det hoppas jag inte egentligen för jag hatar att bli väckt sådär, men ändå! För pengarnas skull.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback