Skärtorsdag

Skörtorsdag! Jag har trott hundra gånger idag att det är fredag för det känns ju som det, nyss tänkte jag att Talang börjar snart. Men det är ju inge Talang, det är ju Criminal minds! Jag kom hem från jobbet halvfem ungefär efter en relativt lugn dag med relativt få barn. Tre stycken till mellanmål, hehe. Nice nice. Jag var så trött i kroppen att det kändes som mitt ansikte hängde hela dagen, jag orkade inte ens cykla hem när jag slutade utan satt kvar utanför och pratade i telefon och bara njöt av att det var väldigt skönt väder. Väl hemma var datasnubben här igen, han hade fixat fancypancy ny stationär dator med stor skäm och som dessutom är en tv också. Sen la han in större RAM-minne i min och Lindas laptopar vilket resulterade i snabbare datorer. Asbra.

Nu sitter jag och lyssnar på Across-the-universe-soundtracket och fixar med bilder.

Sötnos från söndags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback