Packa pappas kappsäck

Idag har jag som sagt varit i Moraberg. Av någon anledning gick vi in på Siba jag och Sara, och där var det tydligen röjning för de skulle stänga. 30 procent på alla ''ha-framme-exemplar''. Jag slog till på ett ministativ, haha. Sen gick vi vidare för att kolla mobil och jag fick helt plötsligt upp ögonen för en helt ny mobil, och jag blev lite fast. Så jag ska köpa den. Jag la till och med undan den. Ska önska mig den i present. Längtar.

Sen åkte vi och köpte Kolgrills-mat, åkte hem och åt framför Betnér på Storan och senare blev det ''fredagsmyyyys'' framför Postkodsmiljonären och Talang. Mitt i allt kom jag på att jag har ju inte lurat någon denna första april så jag var ju bara tvungen. Utsåg mamma till offer och ringde och lurade henne att rutan på bilen hade blivit krossad. Haha stackarn, fick jättedåligt samvete sen. Men lyckat lur!

Vi har också försökt säga ''packa pappas kappsäck'' snabbt två gånger efter varandra och kom fram till att det är ungefär omöjligt. Vet inte hur många gånger vi försökte... Och så har vi haft ont i magen inför imorgon. Nu har jag samlat ihop sakerna jag ska ha med mig; penna, sudd, klocka och sånt. Och att sova åtta timmar är redan kört, för klockan är snart halv elva. Men ska väl försöka somna snart nurå ändå..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback