LÖRDAG

Åh vilken bra dag. Vid shoppingen hittade jag en vårjacka inne på Zara som jag blev lite kär i, så jag hade inget annat val än att köpa den fastän den kostade 700. Jättefin. Fick med mig en tröja och en bikini hem också. En till bikini.. som jag verkligen inte behövde.. för jag har ganska många.. men ändå. Blå var den.

Efter Sthlm åkte jag med mamma och pappa till Brunnsäng och körde vårens första grillning tillsammans med familjen Sjökvist och mormor! Så jäkla gott var det. Och det var så skönt i solen på deras altan, stekhett. Och så lite gitarr på det. Underbart.

Sen bestämde vi att vi skulle åka på bio så jag och Sara hämtade Felicia och åkte till Heron. I am number four såg vi. En film helt i min smak, jag älskade den! Längtar redan efter nästa film (som förmodligen kommer att komma med tanke på slutet). Det var en sån där film som man önskar vore en serie så man kunde kolla avsnitt efter avsnitt och inte vänta tusen år innan nästa film kommer.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback