Just breathe

Ååh nu ska jag äntligen landa i vårt badkar efter dagens jobb och träning. Har varit en jäkligt bra dag faktiskt, barnen var snälla och sista par timmarna innan jag gick hem var vi ute i det sjukt sköna vädret med SOLSKEN! Ibland klagar man verkligen inte. Det är sådana stundern jag njuter av det här jobbet, när man kan stå i solen och göra fart på gungorna och bara lyssna på alla charmiga saker som kommer ur deras munnar. När ingen bråkar, skriker eller tårna är iskalla. Var kul och skönt att märka att man var saknad av de barnen jag inte jobba hos på ett par veckor också, alltid kul att se att man betyder något! Eftersom dagen var så bra mådde också mitt huvud bra så jag åkte direkt till gymmet och hängde där i nästan två timmar, och nu ska jag äntligen bada innan Greys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback