Fjortonde april

Imorse ringde de in mig, yey, så jag cyklade iväg till jobbet och vi var mestadels ute. Så det var en skön dag. Förutom vissa otroligt dumma kommentarer så som: ''Får jag spotta på dig?'' ''Vad är det du säger?'' ''Får jag det?'' ''Så kan man ju inte göra på någon'' ''Jag frågade bara..'' ????? Whaaaata..

Straxt efter att jag kommit hem kom det en datasnubbe hit som skulle kolla på 1. Vår stationära dator som totaldog för någon månad sen och 2. Lindas internet som inte funkat på fyra-fem månader. Jag satt ett bra tag med pappa och honom men sen stack jag och tränade, när jag kom tillbaka var han fortfarande där och FEM timmar efter att han kom åkte han hem. MEN, äntligen är Lindas internet fixat. Det var fan på tiden. Stackarn har varit utan hur länge som helst.

Nu senast har jag ätit kyckling, tzatziki och pommes framför Criminal minds. Och nu är det sovdags, imorgon är det jobb igen. Sen blir det paniksöka någon kurs hahaha, och förhoppningsvis myskväll efter det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback