Biljard!

En underbar jobbdag med snälla barn och varmt väder. Påskpyssel och pärlplattor. Åtta barn hade vi fram till halvett, då sex. Hur jäkla skönt som helst. När jag slutade cyklade jag hem och satte mig på altanen där pappa redan satt och läste, åt en laxbakelse med mamma och honom innan jag gick in och satte mig och panikletade efter en kurs att söka till i höst. Slutade med att jag sökte fyra olika kurser, bara för att ha något ifall jag känner för det. Men vi får se. Nu har jag alternativet iallafall!

När jag äntligen hade letat klart, bestämt mig och sökt så åkte jag och Sara till Jessica i Järna. Spelade biljard, lekte Jag har aldrig haha och dubbelkollade sista detaljerna på studera.nu innan klockan blev tolv. Nu känns det lite som en tyngd lyfts från mina axlar.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback