Sunday

Vi hade en jätterolig förfest hos Emil igår måste jag säga. Och idag mår jag bra, det blev inte så mycket att dricka igår. Men jag har sovit alldeles för länge för andra natten i rad.. Tur att jag inte jobbar imorgon. För imorgon ska jag till sjukhuset och ta blodprov inför operationen. Operationen som förövrigt är om två veckor och fyra dagar.. Så imorgon blir ingen rolig dag, då jag har väldiga problem med sprutor, blodprov och sånt.

För några dagar sedan fick jag 90210boxen säsong ett som jag hade beställt och idag började jag se på den. Skitbra är det! Och ikväll blir det kantarellmackor till middag, mamma och lite släkt har varit ute och plockat hela dagen. Mamma vågade inte väcka mig när hon åkte men hade hon gjort det hade jag gärna velat följa med. Men det får bli en annan gång! Va skönt med en söndag då man inte behöver tänka på att gå och lägga sig tidigt för att man ska upp tidigt dagen efter. Imorgon är min första lediga vardag på ett tag. Resten av veckan blir det jobb dock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback