Om valet


Klockren tjej.

Det blev ju då som så att alliansen vann igår. Men jag hade tydligen fått det hela om bakfoten. JAG trodde att folket skulle rösta på ETT PARTI och att sedan det PARTI med FLEST röster skulle vinna. Men efter att ha läst länstidningen imorse så har jag förstått det som att så är det inte. Det var alltså sammanlagda röster för blått mot rött som fick dem att vinna. Konstigt. Hade det varit så som jag trott hade socialdemokraterna vunnit. Inte för att jag ''hejade'' på någon. Sedan detta med SD. Många har en åsikt om att de kommit in i riksdagen idag. Själv trodde jag att de redan VAR där. Hahaha.. Japp, sån koll har jag. Men det är ju såklart förjävligt. Frågan är vad som händer nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback