FREDAG

Jag gjorde precis ett jobb/personlighetstest som jag hittade i Emelies blogg. Enligt testet så var topptre jobbet för mig sjuksköterska (vilket jag funderat på att utbilda mig till) och toppsju var förskolelärare vilket jag jobbar med nu. Det var lite lustigt.

Idag har jag jobbat till ett och då fikade jag lite i personalrummet med de andra. Sen åkte jag hem och väntade på att mamma skulle komma från frissan, vi hade tänkt åka till Skärholmen men så ställde vi in det pga. dåligt med tid och min huvudvärk. Så jag vilade istället, och senare har jag varit vid morfars grav med mormor. Snart blir det fredagsmiddag med fläskfilé, krocketter och bearnaisesås. Sen fortsätter fredagskvällen på typiskt fredagskvällsvis med Postkodsmijlonären och Idol. Lugn och skön fredagskväll.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Mina topp-tre yrken blev jurist, psykolog och fotograf. Haha, stämmer också ganska bra.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback