FREDAG

Min klocka ringde 04.45 imorse... så det känns som att jag kommer slockna snart.
Har ägnat dagen åt jobb, städning, sova och Idol.

Som vanligt när jag ska städa och rensa så plockar jag fram allt men orkar inte göra klart, så nu är hela golvet fullt med saker. Bland sakerna jag rensade hittade jag bland annat ett gammalt kärleksbrev till en kille, haha. ''Älskade älskade *****, jag har älskat dig sen jag såg dig. Förutom när jag älskade ***** , eller ska jag vara ärlig så har jag inte älskat dig sen jag såg dig men det spelar ingen roll för jag älskar dig nu iallafall!!'' Hahahaha.. Inget jag gav till honom dock, bara något jag skrivit för mig själv. Älskar sånna gamla roliga saker. Att läsa min dagbok till exempel är hur roligt som helst. Vilka kärkeksproblem man hade. Jag minns att jag var 'kär' i sju personer samtidigt hahaha. Sen att jag aldrig hade pratat med hälften spelade ju ingen roll..... ;)

Imorgon blir en desto roligare dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback