Tjugoåttonde oktober

Dagen har sett ut som så att jag och Felicia mötte Johanna på stan och åt lunch. Sen gick vi på stan lite i jakt på någonting i utklädninsväg till halloween. Det slutade med att jag och Johanna köpte masker. Jag har redan en mask här hemma (någonstans....) som jag haft två år i rad nu på halloween så vi får se om det blir den (om jag hittar den...) eller någon av de två jag köpte. Sen besökte vi Gamestop också där jag kollade ifall de hade Crash bandicoot men det hade de inte, så jag köpte ett Sonic-spel. Och när jag kom hem beställde jag Crash bandicoot på internet. Så nu har jag snart 3 stycken spel ;) Haha. Blir ett dyrt kalas detta. Eller iallafall mer än jag hade räknat med.. Men kul är det ju! Köpte en kavaj och ett par vantar också. Nu börjar det snart eka på mitt konto, känns som jag dragit kortet hur många gånger som helst det senaste dagarna. Det enda jag gör är att dra mitt kort. Får lugna ner mig lite nu tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback