Andra oktober

Idag är det andra oktober. Jisses vad mycket jobb jag haft i september. Jag har jobbat alla vardagar utom två hela månaden, så mycket har jag inte jobbat på väldigt länge. Och nästa lön blir den största jag fått. Det blir skönt när den kommer. Men fortfarande en månad kvar ungefär. Jag fäller nästan en liten glädjetår när jag tänker på att det är nästa helg, och sedan är det helgen jag opererar mig (eller jag göre på torsdagen) och sedan är det helgen Sara kommer hem. :') Det är så jävla nära. Så jävla underbart. Ett år har gått så sjukt fort. Och äntligen kan man planera med Sara i planerna också. Min fina solstråle ♥ Som är ute på äventyr runt om i USA nu.

Idag träffade jag Felicia och Alex för en lunch på stan, Nancys såklart. Och sedan kollade vi runt lite i affärer. Det var verkligen på tiden att vi tre sågs. Jag handlade en klänning/blus på VILA och en liten almanacka. Nu har jag ganska många nya saker i min garderob, dags att hålla i pengarna lite nu kanske. Men jag har redan lagt över en hel del till mitt sparkonto visserligen. Men det som är kvar ska ju räcka till 27e oktober.

Alex från idag i en mössa som hon fyndade ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.youtube.com/watch?v=5al3HVGWlAU ser du att det är han i idol? :D daniel norberg

2010-10-03 @ 17:26:14
Postat av: Camilla

Men herregud!!!! Det där klippet har jag ju haft på min blogg flera gånger. Älskar det och honom. Sjukt haha.



Vem är du som skrev kommentaren förresten?

2010-10-03 @ 19:49:37
URL: http://camillamariaa.blogg.se/
Postat av: johanna

Hejhejhej det var jag, Johanna. Det slog mig när jag såg klippet igen att det är ju han :) Blev kärlek vid första ögonkastet vid 0.18 i den när du la upp den för typ 2 år sedan

2010-10-04 @ 18:09:00
Postat av: Camilla

Haha okej, du var en av de jag misstänkte att det kunde vara ;p Ja samma här, jag vet inte ens hur många gånger jag kollat på det där klippet, så visar det sig att min idolfavorit och han är samma person, haha! Han har förändrats en del men fortfarande samma smile och charm :D

2010-10-04 @ 21:20:28
URL: http://camillamariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback