14.53

Hej. Jag sov så länge som till ett idag. Utvilad minst sagt.. Funderade på om det var sol ute eftersom det lyste så ljust genom persiennerna. Kikar ut och utbrister ''Näe du skojar''. Hahaha.. Chock. Även om det pratats om snö så hade man ju inte förväntat sig världens snötäcke. Dock var det 3 grader ute såg jag sen så det är nog redan påväg bort. Snö tycker jag om, men slask är ju det värsta som finns.

Jag gick upp en trappa och möttes av en tom övervåning, har ingen aning om vart folk befinner sig eftersom INGEN svarar när jag ringer. Vart fan har alla tagit vägen? Haha va sjukt, samma ögonblick som jag skrev det där insåg jag att det är fredag och att alla såklart jobbar eller är i skolan. Vilken koll! Det känns verkligen som lördag idag. Men okej, då vet jag vart alla är..

Och nu spillde jag precis ut mitt vattenglas över hela nattduksbordet så nu ska jag torka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback