Tisdag

Jag vaknade imorse av snickaren. Jag ville sova ut och sova länge på min lediga dag, men han började klampa och ha sig utanför mitt rum. Jag hade god lust att slå honom med något hårt i huvudet. Men det hade ju inte varit speciellt trevligt. Nej men han gör ju bara sitt jobb.... hoppas han blir klar snart. Han håller på att måla om. Som tur är så jobbar jag resten av veckan så jag måste ändå upp tidigt.

Vid kvart i fyra hämtade jag Sara och vi åkte ner på stan och mötte Felicia. Gick lite ärenden, kollade lite i affärer och köpte present till Patte som har födelsedagsfirande i helgen! Alexandras pojkvän alltså, som bor i Falun. Så i helgen far vi till Falun! Vad jag flänger omkring. Men det ska bli väldigt roligt. Med middag, förfest och utgång.


Köpte ett ljus på Indiska och letade efter en ljusstake utan framgång. Men när jag kom hem gav mamma mig den här fina som varit min farfars sambos innan hon dog. Passade perfekt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback