Sjuttonde november

Kallt och fint med vit frost överallt idag. Nästa vecka ska det bli -8 grader såg jag. Och snö ska det komma om man nu ska lita på smhi. Woho! Snö är mysigt.

Idag på förmiddagen på jobbet var vi ute och gissa vad vi gjorde? Vi GUNGADE. Eller vi och vi, jag är ju då slaven som ska göra fart när alla skriker ''högre'' ;) Måste bara säga att jag älskar avdelningen jag är på den här veckan. Det finns några riktiga BUSFRÖN som man bara blir helt slut av att jaga när de ska busa p r e c i s  h e l a  t i d e n, men de är så himla charmiga och gosiga allihopa och det är inte samma röj som på de äldre avdelningarna. Bara lite röj. Och mitt huvud mår jättebra av att jobba på denna avdelning.

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback