Nionde november

fy, började sju imorse. så nu är jag jättetrött. och sjuk. idag har jag inte haft någon röst och det är ganska så jobbigt att jobba på dagis utan röst ska jag säga er. har ingen styrka i den för fem öre, måste anstränga mig som fan för att folk ska höra vad jag säger och vissa ord försvinner. ''varför låter din röst så konstiiiig?'' frågade en unge. dessutom har jag feber såg jag nyss, så det lutar mot att jag stannar hemma imorgon. så att jag förhoppningsvis kan jobba på torsdag iallafall..

förutom jobb så har jag varit på stan idag. bytte mitt minneskort till playstaionet som inte fungerade, bland annat. hade köpt det på claes ohlsson för ett halvår sedan, hade inget kvitto eller någonting men ändå fick jag ett nytt. det var schysst måste jag säga. och det nya funkade utmärkt! så jag har ägnade resten av eftermiddagen åt att spela crash. spelade ett par banor men fastnade totalt när jag kom till bossen. typiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback