24 november

Snöstorm! Vi var ute på förmiddagen på jobbet idag. Det var helt okej ändå om man hade mycket kläder på sig och halsduken för halva ansiktet. Men efter inte allt för länge fick vi ta våra 2åringar och förflytta oss in, innan de blåste bort eller fick köldskador. Men innan det hann vi åka lite madrass i den inte allt för stora men ändå helt okej roliga backen som finns på dagisgården. Sen jobbade jag till fem och suckade tusen gånger inom mig över vissa barn och när jag väl slutade och trodde att jag äntligen skulle få åka hem så hade en tant om höll en kurs blockat bilen så jag fick vänta på att kursen, som min mamma bland andra var på, skulle bli klar. Kan inte tiden bara gå jättesnabbt imorgon och på fredag nu då så att det blir helg direkt tycker jag. Förresten så köpte jag ett par grymma sock-tofflor på Indiska igår och eftersom vårt hus är en igloo så kom de väl till hands redan idag. De är ganska fina. Men nu blir det Greys anatomy innan sovdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback