Vinst för Tyskland, snopet för Anna

Mamma och jag har precis suttit och halvsovit oss igenom Eurovision-röstningen. 39 länder som ska rösta tar ganska lång tid.. Så otroligt tråkigt. Hur som helst, Tyskland vann. Låten är bra, så det var väl bra. Men jag störde mig lite på tjejen. Gillar inte människor som försöker vara så märkvärdiga. Men men!

Tydligen så kom Sverige på 11e plats i torsdagens tävling och det är de 10 länderna som kommer först som får vara med i Eurovision. Fem poäng ifrån landet på plats 10 var hon. Snacka om att falla på mållinjen. Stackars Anna, den första någonsin från Sverige som inte får vara med. Haha. ''Åh jag har vunnit melodifestivalen, jag ska få vara med och sjunga i Eurovision!'' Nehejdu, det fick du inte alls det. Snopet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback