Valborgsmässoafton

Igår var det Valborgsmässoafton och efter lite klurande på vad jag skulle göra så slutade det med att jag var med släkten. Började med att grilla, årets första grillning och det var sjukt gott. Efteråt tog alla en promenad ner till Ragnhildsborgsbacken, det duggade lite smått men det var ingen fara. Dock var det lite svårt att tända elden pga. det så vi orkade inte vänta utan gick hem och fikade istället. Fast först kollade vi på hästarna, fiskade i fiskedammen och såg på eldkillar. Efter att de flesta gått hem så spelade jag, mamma, moster och hennes sambo lite Allsång på skansen, ett musik-frågespel som jag fick av Linnéa och Felicia i födelsedagspresent. Det verkar som det var deras typ av frågor för de kunde typ varenda en, haha. Helt okej dag! Hade varit lite mysigare med sol såklart.
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback