Södertälje sjukhus

Wow. Va sjukt, på torsdag ska det blir 27 grader i skuggan och sol hela långa dagen enligt smhi. Det var verkligen på tiden! Åh va skönt.

Idag och snart ska jag till Södertälje sjukhus för att träffa en kirurg angående min gallsten. Tänker säga till herr kirurg att jag vill operera bort skiten. Jag hade ont inatt.. Fy, vill bara slippa det. Jag har aldrig legat på sjukhus eller gjort något på sjukhus och jag är rädd för dropp och sprutor så jag känner mig lite orolig. Men det går nog bra. Ska dessutom kanske ta blodprov idag.. Men halleluja. Vill typ svimma när jag tänker på det. Fast jag vill inte operara mig mitt i sommaren ifall det gör att jag inte kan sola/bada. Fast enligt min mormor och morbrors sambo så är det ett så litet ärr att det knappt syns. Titthålskirurgi kallas det. Tror de sticker in en kamera och en knippsare och kanske en häftapparat, haha, och sen knippsar den bort hela gallblåsan. Jag blandade ihop gallblåsan och urinblåsan i början av allt det här och så jag tänkte.. hur fan ska jag kunna leva utan min gall(urin)blåsa? hehe...

Kommentarer
Postat av: allie

jag är likadan! himla rädd för allt vad sjukhus heter :( och jag som ska göra en stor operation snart!:(

Postat av: Camilla

Det är inge kul det.. Fy! Men det går nog bra :-) Visst är det ditt knä?

2010-05-19 @ 23:34:48
URL: http://camillamariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback