Onsdagskväll

Jävlar vad jag är trött. Spenderade en och en halv timme på gymmet och sen en timme på ett gympapass i eftermiddag/ikväll. Träffade en hel massa folk på Friskis: Felicia, hennes mamma, Linnea, Frida .. ;p Efter gymmet hade jag fått en blåsa på foten så det blev gympa utan skor, vilket gick hur bra som helst, och sen var Linnea snäll och erbjöd mig skjuts hem. Tog en lång dusch när jag kom hem (aj på spräckta blåsan..), såg på Grey's, åt middag och nu har jag precis installerat ett nytt antivirusprogram på min dator. Man kan ju hoppas att det fungerar.. Så många hemsidor som jag har sparade på Favoriter skulle det inte vara så roligt ifall datorn crashar. Imorgon och på fredag blir det jobb. Det ska bli skönt. Lite pengar.. Det behöver jag verkligen. Har inte funnits mycket jobb denna månad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback