Fjortonde maj

Va läskigt varmt det var idag.. Åskkvavt och självklart sitter jag här med huvudvärk nu. Inte så mysigt. Har tagit en tablett så vi får hoppas att den hjälper..

Jag, Felicia, Johanna och Linnéa började med att äta lunch på Nancys idag innan vi gick för att köpa present till Alexandra. Det blev nog en bra persent! Återstår att se vad hon tycker imorgon :-) Jag köpte shortsen här nedan på H&m också. Jag borde verkligen hålla i mina pengar just nu men shorts är något jag faktiskt behöver så det var okej. Dessutom har jag i princip aldrig ägt ett par jeansshorts. Det har aldrig riktigt varit min grej men det är ju skitsnyggt! När jag kom hem ifrån stan kom jag på att jag glömde gå till frisören och jag försökte ringa men ingen svarade.. Så de kanske har stängt idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback