Alexandra 20 år

Gårdagen blev en väldigt lyckad kväll och natt! Vi var 12 tjejer hos Alexandra där vi firande henne med pasta och kycklingsallads-middag, efterätt bestående av cupcakes som Alex varit så duktig och bakat, och förfest. Jätteroligt att träffa tjejer som man inte hade sett på länge! Lekar, chatroulette, dans, presentöppning.. och solnedgång på Alex balkong! Vid halvtolvtiden åkte vi buss in till Södertälje och gick till The strip.

Utgången kan mest beskrivas som KONSTIG. En massa saker hände. Men jag hade ändå ganska roligt. Skjuts hem efter stängning var skönt..

Har bara tagit det lugnt idag. Vaknade halv två av att grannen sågade med en motorsåg, jag ville gå ut och såga av honom på mitten så jag kunde få fortsätta sova. Jag åt sen lunch så nu ska jag hämta tacos och kolla på Final destination 4 som jag hyrde i fredags!

Idag är födelsedagen, så GRATTIS snygging! ;-)


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Tack <3

2010-05-16 @ 22:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback