17.27 lördag

Lördag! Jag har precis tagit en dusch och ska nu klä på mig innan Felicia kommer. Hon ska få lite bilder mig. Från en massa tillfällen. Jag måste rensa bland mina bilder någon gång, har så många.. Många onödiga. Min dator har för länge sen inget minne kvar. Det är svårt att ha någon bra ordning också när man har så mycket bilder. Men nu har jag delat upp det i tre mappar: 2007, 2008, 2009. Sen finns det mappar i de mapparna också såklart. På hårddisken är allt uppdelat i årstider. Höst 2009, Vinter 2009-2010 osv..

När Felicia åkt ska jag börja med maten. Ska laga middag till mig och Linda eftersom mamma och pappa är borta. Jag älskar att laga mat, det går alltid så bra. Ironi.. Men jag ska steka kött, sätta in krocketter i ugnen och blanda ihop tzatsiki. Det ska väl inte vara allt för svårt. Gott ska det bli iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback