Sunday bloody sunday

Idag har jag namnsdag igen, haha! Camilla. Av min underbara mamma fick jag först en sandal (ja, en, andra får jag betala själv haha) och sedan tio rosa rosor. Jättefina var dem. Annars har jag bara tagit det lugnt idag precis som det brukar vara på söndagar. Kollat lite på hotell i Florida men inte hittat något speciellt, det är så svårt för det finns så mycket.. Men det är ju iaf bestämt att vi ska åka, den 13e juni kommer vi att hälsa på Sara i USA. Vi kommer möta henne i Florida! Hon bor ju egentligen i New Jersey. Funderar på att följa med henne tillbaka till New Jersey och New York sen men har inte riktigt bestämt mig, det kan ju gå på en del pengar. Men jag vill ju se New York.. och det skulle vara kul. Så vi får se! Isåfall blir det till att fira midsommarafton i USA!

U2 – Sunday Bloody Sunday

Kommentarer
Postat av: Sara

Wiiiieee :D äre bestämt nu? Jag visste inte ens det ju :D, faaaan vad glad jag bliiiiiiiiiiiiir! Längtar så galet mycket! Älskar dig <3

2010-03-09 @ 03:49:13
Postat av: Camilla

Jaa alltså, det är ju inte bokat men jag antar det ;p <3 13 - 23


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback