Nio timmar senare..

Hej. Nästan nio timmar senare ligger jag här i min säng och mår verkligen kasst. Fyfan va trött jag blir. Jag och Felicia åkte upp till Sthlm för att shoppa (haha Felicia, jag kom på nu att vi aldrig köpte någon present eller ens kollade på en åt Linnea, hade vi inte tänkt det???), det visade sig inte vara någon bra idé för min del. Jag mådde bara ännu värre än jag hade gjort hemma, helt sänkt kände jag mig. Blev bara värre och värre. När jag kom hem blev det så jobbigt så jag bara gick runt och gnällde ''mamma.. buhuhu'' haha. fy. Sen åkte de iväg på middag som jag inte orkade följa med på och jag gjorde te, tog en värktablett och la mig i sängen. Har kollat på senaste avsnitten av Bella&Tyrashow, gillart faktiskt. Det är lite lite bättre nu av tabletten men jag känner mig forfarande helt BLÄ. Så himla härligt att bli sjuk såhär till helgen. Perfekt. Men tur att jag hoppade över att jobba idag och tur att det inte blev någon utgång ikväll. Det hade jag ju aldrig orkat. I Sthlm orkade jag knappt prova några kläder kände jag, men en plånbok från Monki kom jag hem med iallafall. Fin.

Jag måste bara få klaga lite på att det verkar som att alla har fått deklarationen utom jag? Seriöst talat.. När det handlade om att en kompis som bodde i Brunnsäng hade fått den och en som bodde i Östertälje så var det ju en sak, men nu har till och med en som bor i Rosenlund fått den?! Jag bor ju också där. Hallå?? Och jag är ju jätteorolig för vad det ska vara, ska jag betala? Ska jag få? Förra året fick jag en massa pengar utan att ha en enda susning om varför. Fattar ingenting av skatter och sådant. Jag hoppas på att de som ska dra skatten av min lön gör rätt. Eller, gärna lite fel så att jag får pengar när deklarationen kommer. Men ja. Jag funderar iallafall på en sak.. Jag har spanat in en kamera, vilket jag nämnt tidigare här. Canon G11. Ingen systemkamera men den liknar det.. Jag vet inte varför jag fastnat för just den. Men.. Får jag mer än 4000 kronor. Så köper jag den. Eller? Jag tror det. Men vi får se. Om det blir några pengar ens.


Kommentarer
Postat av: Elin

jag har inte heller fått min deklaration här i uppsala, men jag vet ingen annan som har det heller, men hoppas på en massa pengar ;)

2010-03-26 @ 22:41:18
Postat av: camilla

Haha skönt att jag inte är ensam :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback