Can't wait..

Jag hade och har fortfarande så jävla ont i min kropp efter lördagens bravader så idag blev jag hemma fastän jag hade jobb. Fick ställa in helt enkelt. Det går inte att jobba när man knappt kan röra på sig eller gå ordentligt. Hade en jättejobbig huvudvärk igår också men den var som tur var borta idag.. Lär ha ont i kroppen imorgon också, det känns som att det aldrig kommer försvinna, men då blir det iallafall jobb. Och även på onsdag, fredag och kanske torsdag. Woho! Har inte jobbat mycket denna månad så det är bra.

Vet ni vad jag såg här om dagen i Kenzas blogg som gjorde mig överlycklig? Twilightfilm nummer tre - Eclipse - har premiär i Juni! Det är ju snart!! Underbart.


Kommentarer
Postat av: Johanna

ÅH. Jag längtar!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback