Anna till Oslo!

Shit vad jag har ont i kroppen.. Ska berätta varför och om vårt lilla äventyr senare när jag orkar lägga in lite bilder. Igårkväll kom lite släkt över på lyxmiddag som bestod av två sorters potatisgratäng (en hemgjord med vitlök och en köpt utan), fläskfilé och oxfilé med mögelost i, bearnaisesås och rödvinssås. Underbart gott! När klockan blev åtta bänkade vi oss framför Melodifestivalen. Efter varje låt gav jag och mamma&morbror 1-10 poäng. Mina höga poäng blev: Anna 10 poäng, Salem 9, Erik Saade 9, Timotej 8 och Darin 7. Lustigt nog så blev Anna etta, Salem tvåa, Erik trea, Darin fyra och Timotej femma. Jag älskar Annas låt! Hon förtjänade att vinna, sen om den har en chans i Eurovision är det ju ingen som kan veta, men det är väl bara att vänta och se efter. Med tanke på hur vi kom förra året så kan det ju nog inte bli annat än en bättre placering. Mamma&morbror trodde att Peter Jöback skulle ta hem allt och hejade på honom, hahaha. Han kom näst sist....

bild:
http://escdaily.com/  Anna Bergendahl – This Is My Life


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback