9 mars

Jag har precis varit och skjutsat mormor till tumba sjukhus där hon skulle operera sig för gråstarr. Lilla mormor var nervös men det är ju ett enkelt och vanligt ingrepp så det går nog hur bra som helst. Jag var rädd att jag inte skulle hitta hem, jag har så sjukt dåligt lokalsinne, men det gick bra som tur var. Fast trodde typ tre ggr att jag hade åkt fel, fattar inte hur man kan vara så sämst att man glömmer en väg man åkte 15 minuter innan.

Idag är ytterligare en dag med skinade sol, jag hoppas det håller i sig! Dock såg jag i tidningen att det ska bli minusgrader längre fram i veckan.. så att våren är här riktigt än tvivlar jag på. Men snart kanske! Det får gärna vara vår när jag fyller år 19 april.


Mormor och Axel i lördags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback