Lunarstorm ska stängas ner

Lunarstorm ska tydligen lägga ner. Lite sorgligt faktiskt. Stor del av ens lite yngre dagar spenderades ju där. Jag önskar att jag kunde spara allt jag skrivit i dagboken, från juli 2002 till juli 2007 skrev jag där. Fem år. Har inte tänkt på det förut, men det var ju som att jag bloggade där redan innan jag hade en riktig blogg. Över 600 inlägg finns där som jag sitter och läser nu. Vissa saker är skrämmande. Mån 3 jan 2005 02:08: ''jag hatar mitt liv. jag ska fan få anorexia. och om min kille dumpar mej ska jag ta själv mord.'' Jag känner inte igen mig själv, jag kan inte fatta att jag skrev det där. Anorexia? Självmord? Herregud..

Haha åh jag älskar gamla saker man skrivit.. Mycket skit och mörkt men roligt också.

Lör 28 dec 2002 18:45:

Jag önskar att det stod i

...pannan på alla villka dom va kär i.. d skulle va ql :) jaaa i min panna skulla d iallafall stå ”!jonatan!” ;) Mm... ja.. humm.. heheh jaa, va ska ja skriva.. ska kolla på tv i kväll.. ql va??! hehe nääää skiittråkigt.. om d inte kommer någe bra.. då kanske d e ql.. men d kommer nog inget bra.. joo förresten.. d skulle komma en film på nån kanal klockan 0.20 men vet inte va den heter lr om den e bra..
ja hoppas på att få gå på bio snart.. med jonte.. skiitt va ja längtar asså *älskar dejj jonte!!* Mm... nu vill mamma att ja ska komma å hjälpa henne å lägga ut former.. hon bakar knäck.. *mumms* älskar knäck! :) Mm.. jaaa ja ska väll gå å hjälpa henne då..

hejj dåå..

// Camilla.........''

Sön 13 apr 2003 20:16:

''Alltså jag vet inte om jag vill berätta det här, för det ä så jäävla äckligt!!
Ååååååååååh jag kommer få mardrömmar för resten av liiivet!! :S :S :S
Hahahhahahaha guuuuuuuuuuud va han va äckliiiig!!! Jävla snuskgubbe!! Å stackars Johanna å meeej!! Stackars Johanna! Jag fattar hur det kändes, det var minnst liika snuskigt för mej, även fast det var du som va närmast.. Fast jag sååååååg ju ”deet”!!!! Det där viiiiiiiiiiiita!!!!!!! Faaaaaaaaaaan jag kommer aldrig våga åka tååg igen!!! Det va så jäävla äckliiigt!!''

Detta var efter att en gubbe hade suttit och runkat bredvid mig och Johanna på tåget, haha. Stackars oss, vi vart helt traumatiserade.

Kommentarer
Postat av: Yrsa

Har hittat tillbaka hit!! ja jag är också lite ledsen över att dom stänger, ska man sitta och kopiera in allt i Word? Kommer ta hundra år! Kram

Postat av: Camilla

Tanken har slagit mig, haha.. Men som sagt, det kommer ta hur lång tid som helst!

2010-06-10 @ 21:21:21
URL: http://camillamariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback