Älska mig för den jag är

Idag har jag och Linda tränat inför lördag för första gången tillsammans. På lördag är det nämnligen dop för Axel och där ska Linda och jag sjunga. Vi ska sjunga Älska mig. ''Min enda längtan nu och här, älska mig för den jag är'' om ni vet..? På onsdag ska vi träffa kantorn (som ska spela piano till vår sång) och öva med henne. Måste öva öva öva på texten tills dess så att den sitter perfekt. Vi har ett litet problem dock, kantorn har noter i fel tonart och vi vet inte hur vi ska få tag på noterna till den tonarten vi vill ha.. suck. Har verkligen ingen aning om hur vi ska lösa det. Det finns inte på internet.

Har börjat plocka ihop lite kläder till resan idag också. Ska ju börja packa på riktigt på fredag så det är ju inte många dagar kvar. Imorgon åker jag till Skärholmen och handlar förmodligen det sista jag behöver köpa. Lite småsaker och en massa smink.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback