Gammal och ny

Vilken värme idag! Skönt. Haha, ser ni skorna på bilden här nere? Det är likadana skor, de ena är bara sjukt utslitna och nästan bruna och de andra är nya. De gamla var så sköna och ingådda så jag kämpade verkligen in i det sista. Snart hade de rasat isär. Ni vill inte ens veta hur de ser ut på undersidan, båda sulorna är av på mitten och det är hål rakt in till strumpan. Hahah. Ganska vidrigt. Nu idag satte jag iallafall på mig de nya och gick ner på stan. Fick en skön skoskav... På stan var jag hos frissan, fick vänta länge inne i deras varma salong innan hon hjälpte mig. Suck. Men nu blev det jämnt iallafall! Sen handlade jag lite på H&m; ett par shorts, ett par byxor och en klänning innan jag köpte en curry&kycklingröramacka på Nancys och åkte hem. Väldigt god var den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback