Torsdag - 10 dagar kvar till U S A

Försökte mig på lite solning idag men då envisades en massa moln med att lägga sig framför solen. Men, en del solsken blev det iallafall och jag tror att jag för första gången fick lite färg. Lite lite lite färg. Knappt märkbart men jag såg linjer!! Woho. Det värsta är när man duschar sen, man tror att man har blivit skitbrun för det blir ju så i kontrast med badkarets vita fäg, men icke.. Jag får kämpa på ännu mer ifall det kommer fler soliga dagar. Det är 10 dagar kvar idag!! Jag blir mer och mer pack-stressad, haha. Och mer och mer förväntansfull! Men packandet går nog bra, jag har ju en sån fin packlista i Word ;)

Dessutom såg jag alldeles nyss att första delen av min present från Johanna hade kommit på posten idag! Perfekt läsning i solen, jag läste precis ut förra månadens Veckorevyn idag så det var perfekt. Aldrig läst Glamour förut faktiskt så det ska bli intressant.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hoppas den faller dig i smaken.. jag har bara läst den några få gånger men har för mig att den är ganska bra :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback