Tisdag.

Det gick hur bra som helst att hitta till köpcentret i Skärholmen idag! Jag var lite orolig för det innan, nämnligen. Har aldrig kört dit själv och när jag åkt med Felicia så vet hon, så jag behöver inte tänka på det. Så jag pustade ut när jag såg att jag hamnat rätt. Och under dagen kunde jag checka av nästan allt på min måste-ha och vill-ha-lista. Köpte trosor, strumpor, smink, två tröjor, solglasögon, en adapter, en bikiniöverdel och leggings. Det enda jag verkligen måste köpa nu är vanligt puder. Vid femtiden åkte jag hem och åt middag på altanen men mamma, pappa och mormor.

Kantorn ringde när jag var i Skärholmen, hon sa att när hon sa att hon hade noter i B-dur så menade hon BESS..... Men Linda säger att BESS är mörkare än B. Haha gud jag fattar ingenting blabla. Vi får iaf åka dit utan noter imorgon så får vi se hur det hela slutar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback