Fjärde juni

Jag mådde illa imorse, men sen släppte det. Nu mår jag illa igen och allt jag kan tänka på är magsjuka.. Snälla låt det inte vara magsjuka :-( Jag orkar verkligen inte..

Idag jobbade jag kvart över sju till ett och senare mötte jag Alex och Felicia på stan. Vi köpte present till Johanna som fyller år i helgen och kollade på alla glada studenter med blandade känslor. Rysningar för all lycka man ser, ångest för att man aldrig mer kommer att få uppleva det och ja.. älskar stämningen!! Tråkigt att jag inte känner någon 91a att fira iår, iallafall ingen så värst bra. Nästa år är det dock syrrans tur!

Efter stan blev det lite solning men stup i kvarten låg jag med gåshud när molnen skymde solen så det var inge vidare. Ikväll har vi ätit grillat och nu kollar jag på Talangfinal.

Snart ska jag nog ta och sova. Inte på topp, som sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback