Deprimerande

Vi har två bilar. En som min pappa använder och en som jag och min mamma använder. Nu har min och mammas bil packat ihop, motorn har gått sönder. Detta är förmodigen en reaktion på att de glömde fylla bilen med olja när vi lämnade in den senast, så vi körde den utan olja ett tag. Sånt är INTE  bra. När vi kom på att den var totalt tom på olja så fyllde pappa på. Han åkte och köpte egen olja och fyllde på, han anmälde det inte. Nu får vi ta konsekvenserna för det. När bilen är totalt paj, och det kommer kosta 30-40 tusen att byta motor. Och det är det ingen som har tid att göra förrän efter somamren. Och pappa har inte ens bestämt sig för ifall han vill lägga ut de pengarna eller ifall han ska skrota bilen. Och jag, jag känner mig bara så jävla deprimerad över att min sommar är förstörd. Så känns det iallafall. Och just precsi nu så kommer pappa på att vi kanske inte behöver två bilar trots allt, det är ju lätt för honom att säga när hans bil som han har första tjing på fungerar bra. Jag hoppas verkligen att han tänker om och att han gör det snabbt... Så jävla härlig timing på detta alltså!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback