Saturday...

Även om jag inte var på topp blev det en bra kväll i lördags! Började hos Felicia med henne, Linnea och Alexandra för att senare få skjuts ner till 550. Lite dåligt med folk var det kanske men hade en OK utekväll. Spelade Black Jack för första gången, det gick hyftat! Fast det enda jag vet egentligen är att man ska få så nära 21 som möjligt men inte högre. Ess är ett eller elva. Sen om det finns några andra regler förutom dem så har jag ingen aning om dem ^^, haha. Ett litet missöde var när jag stod utanför min ytterdörr runt kvart över två tiden och skulle låsa upp med Felicias hemnycklar i handen. Det hade blivit ett litet mix-up .. Fick väcka stackars mamma så hon kunde öppna åt mig.




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback