Tjugoåttonde januari

Tjing! Idag tog jag en promenad ner på stan. Anledningen till det var att när jag väl skulle börja städa mitt rum så kände jag starkt för lite nya saker så jag gick ner på stan mest för att kolla på Indiska. Där hittade jag faktiskt det jag sökte, som ni ser på bild nedan. Köpte ett doftljus på Åhléns också. Inte mycket tillägg till mitt rum direkt, haha, men bättre än ingenting! Tråkgit att det finns så lite inredningsbutiker på stan.. Iaf med den inredningen jag vill ha. Till exempel Svea och Cervera har inte direkt den stilen jag gillar. Vilken stil nu det är, haha.. Det har jag ingen aning om. Med mig från stan köpte jag en banan och en chokladkaka. Jag har nämnligen varit sugen på såndär banan med choklad i som man har i ugnen, om ni har ätt det någon gång? Så det ska jag göra ikväll ^^,


Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh jag vill också ha en jordglob!

Postat av: Camilla

Hihi ;D Jag spanade på den för länge sen när Felicia och jag var där, och nu fanns det EN kvar. Blev överlycklig. När vi var där senast tänkte jag att den kanske inte passade in i mitt rum men sen dess har jag tänkt på den så nu sket jag i det och köpte den, haha.

2010-01-29 @ 12:01:55
URL: http://camillamariaa.blogg.se/
Postat av: Johanna

Haha okej, var är den från? Och hur mycket kostade den? :)

2010-01-29 @ 17:20:24
URL: http://smilingface.blogg.se/
Postat av: Camilla

Indiska, som jag skrev i inlägget :P 200 kr!

2010-01-29 @ 17:58:33
URL: http://camillamariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback