Torsdag i Åre

Tjabba. Idag vaknade jag av mitt alarm vid elva. Hann inte mycket mer än att kolla runt lite på internet innan de andra (förutom viktor och phille) kom tillbaka. Nästan alla liftar är tydligen avstängda idag pga. den enorma kylan.. Och dessutom hade Daniel ramlat och gjort illa ryggen. Tråkigt och nu är frågan om liftarna kommer fortsätta vara avstängda eller om jag kommer kunna åka imorgon? Eller på lördag eller söndag kanske. En dag till känner jag att jag måste.. Men tycker denna kyla kan försvinna nu, har aldrig hört talas om att det är så kallt att liftarna stängs i fjällen?? Det ligger dessutom en dimma så man inte ser bergen över huvudtaget. 

Ikväll, om inte det också är inställt så ska vi åka kälke/pulka/snowracer i en av backarna. Man åker upp med en linbanelift som jag fattat det och sen åker man. Det lär gå rätt snabbt. Askul blir det nog :D Om man inte fryser till is. Innan det ska vi äta Philles middag som består av fläskytterfilé och potatissallad. Och efter pulk/snowracer/kälk-åkningen så ska vi hem, fixa oss och sen till Bygget för att se Hoffmaestro! Ser jag mycket fram emot, många bra låtar!








Kommentarer
Postat av: ella

2010-01-13 @ 22:59:04
Postat av: Camilla

Ella - skulle du kommentera något? isåfall kom det inte med, haha :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback