Tjugondag knut

Dagen gick ganska snabbt. Det är ju alltid skönt. Gillar tidiga mornar för förmiddagen går oftast fortast. Hela tiden ute höll jag i pulkaåkningen. Sånt är ju bara kul! Imorgon börjar jag kvart i nio och går till halv fem. Sena eftermiddagar är inte min grej, man blir så äckligt trött och jag får oftast huvudvärk då. Men jag får ju ta det jag får! Allt allt allt. Och spara allt. Eller nästan allt. Nu ska jag fortsätta kolla runt efter utbildningar... Jag känner pressen säger jag bara. Enligt ett test jag gjorde så borde jag välja något inom Grafisk industri/Media, Mode design/Musik eller Trä, målning, hantverk.

Kommentarer
Postat av: mam

Kul att du gjort ett test! Låter som spännande saker att utbilda sig i. Finns säkert något som kan passa dig. Puss puss

2010-01-14 @ 14:12:46
Postat av: Sara

Det tror jag skulle passa dig jätte bra! :) <3

2010-01-15 @ 15:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback