Tisdag och onsdag i Åre

Idag och igår har det blivit kallare här. Igår var det -36 i vinden på toppen, det tyckte jag lät supermycket. Men idag var det -35 här nere vid marken. Kvällsåkningen blev inställd för att det var så kallt till och med. Jag har inte åkt skidor varken igår eller idag, eftersom jag inte tycker det är allt för underhållande och därför inte vill lägga pengar på det så har jag bestämt att jag ska åka en gång till bara, på fredag förmodligen. Funkar bra för mig att mest vara här i vår mysiga längenhet/stuga eftersom det är så kallt ute.. När man går till affärn som kanske är 500 - 700 meter bort så fryser allt till is, ögonfransar, ögonbryn och allt litet hår som finns haha. När man väl kommer till affären så smälter allt och man ser ut som en panda pga rinnande smink. Mycket sexigt. Eftersom alla hade en lagamiddagdag redan när jag hoppade på denna resa så gick jag ihop med Pontus idag och vi lagade potatisgratäng och fläskfilé. Supergott! Och det vart över så jag får lunch imorgon ^^, Igår på kvällen så dracks det lite och så, vissa gick ut och andra inte. Jag gjorde det inte, delvis för att jag kvällen till ära hade en jättehärlig huvudvärk.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback